Ebrues16 seker55 rabbim hayırlısı ile hayırlı bi günde gönlünüze göre bi evlat nasip eder inşallah canım rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaz isteyen herkese nasip eder inşallah 😔
Yagmurdgdgn13 Ebrues16 benim normal doğum olsaydı 4 Şubatta olacaktı sezaryen olacağım için Ocak 27 28 de doğururum inşallah
GSenayG Royalsun bizimki erkek🥰 fetal dna, ultrason sonuclarıda erkek diyor bende hep erkek hissetmiştim Bi sıkıntımız plasenta tahim agzında yukarı çıkmasını umuyoruz