Brglkrkslu PrensesFiona PrensesFiona bizimde 23 Şubat ☺️Peki hissetmeye başladınız mı?ben sabırsızlıkla bekliyorum 😌
Dilekkuru Brglkrkslu ya bende bize bı 15 bı 25 Şubat dedi de şuan 19+2 yiz ama daha ben hiç hareket hissetmedim peki siz ? Bide şuan hissedilmesi gerekiomu ters bı durum varmı kaç haftada hissedilir çok aklıma takilio
PrensesFiona Brglkrkslu evet canım hissediyorum ama öyle her zaman değil. Ayaktayken ya da otururken çok nadir hissediyorum. Ama özellikle tatlı ya da meyve tarzı yiyip ya da yemek yiyip sırtüstü uzanıca 15 20 dakka sonra başlıyor bir dene. En yakın zamanda hissedersin inşallah canım benim 🤗
Pati Dilekkuru hareket ediyor ama balik yuzer gibi bide hickiriyor o da bisey icinde denizdeki baloncuk gibi.Henuz tekme ya da fazla hareket bekleme kucucuk😀
Royalsun Dilekkuru bense 19+2deyim hareketini tamamen değilde nerede toplandığını minik minik kıpırtıları hissediyorum
Zeynepyazicicelik Dilekkuru ben şuan 19+4deyim canım bir hafta öncesinde hissettim ilk kez küçük küçük hareketler özellikle sırtüstü yattığım zamanlarda. Kendini dinlemeye çalış canım eğer olmazsa doktoruna bi danış derim
Busra2013 Dilekkuru ay kendı kafamdan bırını buldum bende 16+6 hıc karnım yok hıssetmıom bazen pıt pır bısıler oluyor bence bagırsak yada mıdr bılmıyorum oturup dusunuyorum acsba bısımu oldu bebege karnım buyumuo hıssetmıom noldu dıom doktorada gıdemıom valla napcsz bole ılk gebelıkte 22 kdr hısetmemek normal dıolar ama bılmuom bende
_ipekkkkk Ebrues16 Ultrason kağıdında 7 Şubat gösteriyor 🌸 sağlıklı sıhhatli kucağımıza aldığımız günleri görmeyi nasip etsin Rabbim İnşaÂllah 🤲
BaharNalbant Merveikratanem Ewet 12 de kız olduğu söylendi 18 haftada yani bu hafta ayrintilida kesinleşti 😍
Merveikratanem BaharNalbant ben daha ayrıntıya giremedim ama cinsiyeti belli biri kesin diğer %99 dedi doktor
Zeynepyazicicelik Ebrues16 benimde 19+4 şuan, 4ekimde ayrıntılı ultrasona gireceğim inşallah heycan dorukta ☺️ 16 şubat gibi bekliyoruz bir sıkıntı olmayacaksa:) bütün kıyafetleri hazır arabası odası ve hastane çıkışı kaldı😄 araba olarak cybex priam bakıyorum 🙏🏻
ftmnr_drgt Ebrues16 17+5gunluguz kızımla subat28 ya da 1mart doğum , 8 mart yeni yasim , 27 yasimin en güzel armağanı olacak🤗
BaharNalbant Merveikratanem Genellikle kesin diyolarsa bide doktor iyi bir doktor ise söylenilen çıkıyor hayırlısı olsun saglıklı olsunlarda 🙏🏻😍
GSenayG Royalsun bizimki erkek🥰 fetal dna, ultrason sonuclarıda erkek diyor bende hep erkek hissetmiştim Bi sıkıntımız plasenta tahim agzında yukarı çıkmasını umuyoruz
Royalsun GSenayG bizimkide erkek 🧚🏼♂️ en kısa zamanda istediğiniz gibi olur umarım çok geçmiş olsun 🥰