Merveikratanem ozgese-s doktor Şubat 25 dedi bana ama görmem şubatı diye düşünüyorum seninki kaçına geliyor canım
ozgese-s Merveikratanem bana 20 sinden sonra bakalım dedi canım tam gün söylemedi 😊 sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
Ebrues16 seker55 rabbim hayırlısı ile hayırlı bi günde gönlünüze göre bi evlat nasip eder inşallah canım rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaz isteyen herkese nasip eder inşallah 😔
Deletedmom_33 Ebrues16 İnşallah. Sabırsızlıktsn ziyade tüp bebek duyduğuma göre 38 de sezeryanla alıyormuşlar genelde riske atmamak açısından normal doğum pek tercih etmiyorlar o yüzden erken olabilir diye düşünüyorum ☺️