gamzegurr cahillesohbetikestim yaa benimde 12 şubat gözüküyoo aynıyız sizinle😇 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🥰
Gurbetten nisaninannesi2 Ben de 10 gün sonra gideceğim ayrıntılıya. Ayrıntılıdan sonra da yavaş yavaş başlarım alışverişe diyorum daha hiçbir şey almadık☺️
nisaninannesi2 Gurbetten Bende öyle diyordum dayanamadım🙈 Hala alışveriş için çok vakit var. Sende rahat rahat alırsın ayrıntılıdan sonra☺️ Cinsiyeti belli mi
M_agayeva Ebrues16 12 şubat sezeryan olucam insallah 3 hafta sonra cinsiyyeti öğtenicez 19+0 olduk ci bebişim olucak bu insallah
nurpella Ebrues16 15 şubatta gözüküyor hadi hayırlısı inşallah bakalım rabbim hepimizin kucağına sağlıklıca almak nasip olsun