Deletedmom_33 Ebrues16 19-20 Şubat ama o zamana kadar bekleyeceğimizi düşünmüyorum ☺️ 18+2′yiz oğlum olacak ismi Atlas 🥰
nisaninannesi2 Elika0 Park yatak ve bebek arabası aldım. Biberon, emzik, reflü yastığı, ağız bezi, hastane çıkışı ve bebek bakım çantası aldım. Puset için minder ve örtü ve battaniye diktirdim.Kalanı yavaş yavaş alıcam artık☺️
Ebrues16 Elika0 araştırıyorum bende bebek arabasını bakalım geri kalanları yavaştan almaya başlıyorum bakalım 😊 amin inşallah cümlemize versin Allah😊
Deletedmom_33 Ebrues16 İnşallah. Sabırsızlıktsn ziyade tüp bebek duyduğuma göre 38 de sezeryanla alıyormuşlar genelde riske atmamak açısından normal doğum pek tercih etmiyorlar o yüzden erken olabilir diye düşünüyorum ☺️
Gurbetten nisaninannesi2 Ben de 10 gün sonra gideceğim ayrıntılıya. Ayrıntılıdan sonra da yavaş yavaş başlarım alışverişe diyorum daha hiçbir şey almadık☺️
nisaninannesi2 Ebrues16 Benim doktorumda ayrıntılı ultrason için perinatoloğa yönlendirdi. 12 Ekim’e randevu aldım. O zaman 21+1 oluyorum. Şöyle uzun uzun detaylıca görmek istiyorum. En son 16 haftalıkken gitmiştim☺️
Ebrues16 nisaninannesi2 siz bizden 1 hafta öndesiniz 😊 bende gidince görmek için sabırsızlanıyorum çok güzel bi duygu 🥰
PrensesFiona Ebrues16 22 şubat gözüküyor bakalım vaktinde hayırla sağlıkla gelsin miniklerimiz inşallah.
Brglkrkslu PrensesFiona PrensesFiona bizimde 23 Şubat ☺️Peki hissetmeye başladınız mı?ben sabırsızlıkla bekliyorum 😌