Yamacin-Annesi Ebrues16 21 haftalık olucaz Şubat’ın ilk haftası denk geliyor hayırlısıyla oğlum oluyorrr 🥰
Royalsun Ebrues16 doğumun şubatta gözüküyor ama tarihler sürekli değişiyor 😅😅 Regl tarihime göre 18 ile 22 şubat arasında bekliyoruz ama son ultrasonda 11 şubat söylendi bakalım ne olcak 🤷🏻♀️
Ebrues16 Yamacin-Annesi hayırlısı ile sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah benimde kızım olucak inşallah 😊
Merveikratanem ozgese-s doktor Şubat 25 dedi bana ama görmem şubatı diye düşünüyorum seninki kaçına geliyor canım
Ebrues16 Royalsun bunlar bi tahmin tabi bebeklerimiz sağlıklı şekilde istedikleri zaman gelebilirler ansızım😊😊
Ebrues16 Elika0 ben yavaştan başladım park beşik bi kaç tane de kıyafet aldım daha çok şey almamız lazım 😊
Royalsun Elika0 ben daha başlamadım detaylı ultrasonu bekliyorum cinsiyetimiz kesin belli ama ne olur ne olmaz😂
Yzaman Elika0 Ben sadace hastane çıkışı aldım birde hastane çantası için birşeyler alacağım o kadar çünkü bir tane kızım var ikinci kızım da yolda 😁
nisaninannesi2 Elika0 Park yatak ve bebek arabası aldım. Biberon, emzik, reflü yastığı, ağız bezi, hastane çıkışı ve bebek bakım çantası aldım. Puset için minder ve örtü ve battaniye diktirdim.Kalanı yavaş yavaş alıcam artık☺️
nisaninannesi2 Ebrues16 21 Şubat gözüküyor uygulamada, ama ilki sezaryendi o yüzden sanıyorum bu seferde 10 gün önce alırlar 10-15 Şubat arası bekliyoruz☺️
Elika0 Ebrues16 valla alabildiğin kadar al 😂 benim beşik bebek arabası hazır.. bebek arabası zaten puset ve araba koltuğu da oluyor doona markası aşırı güzel tavsiye ederim. Süt sağma makinem de hazır bir sürü kıyafet de aldım 😂😂 aldıkça alıyorum. Allah hepimize alım gücü nasip etsin 🙏🙏
Sara_4747 Ebrues16 bizim 12 şubat demiş doktor sezeryan günü olarak ama kısmet olursa 14 Şubat yapacaz biz ☺️
Elika0 Royalsun benim gösterdi bile :) ama belli olmadan başlamıştım zaten cinsiyetçi giydirmeyi sevmem genelde kahve tonları griler turuncular alıyorum :)
Ebrues16 Elika0 araştırıyorum bende bebek arabasını bakalım geri kalanları yavaştan almaya başlıyorum bakalım 😊 amin inşallah cümlemize versin Allah😊