ressamistanne Valla benim annem de dün geldi. Birkaç güne gider. Kız ne oturmasıııı sıkıldım bunaldım hava alcam diye evin altı market, markete indim geldim. Yavaş yavaş yürüdüm. Allah onları öyle güzel koruyor ki. Tabiki yorulmayacağız ama öyle de devamlı yatmadım bugün. Hatta anneme meyve tabağı bile hazırladım. O psikolojiden çıkmamız lazım. Yattıkça atamıyorum kendimi hasta hissediyorum. Ha hiç mi korkmuyorum? Tabiki korkuyorum. Ama hayatımız da devam ediyor böyle salma kendini güçlü ol. Bol meyve ye su iç. Süt iç. Mesela yarın kalk şöyle kıyafetlerini giy şıkır şıkır. Yine yat dinlen, otur. Toparlanalım artık