eviminilkkusu canım benim çarşamba günü bi anda kıpkırmızı bacaklarımdan aşağı kan boşaldı. Ama çok fazlaydı. O şokla direkt kendi doktoruma gittim. Önce alttan baktı rahim ağzı kapalı dedi. Sonra karnımdan bebeğime baktı kanamanın bebekle keseyle ilgisi olmadığını vücudun bazen böyle tepkiler verebileceğinin normal oldğunu söyledi. Ben geçen hafta çok yorulmuştum, çok stresli ve gergin bir hafta geçirmiştim nedenini ona bağladım artık. Hemen serum takıp iğne yaptılar yarım saat içinde kanamam kesildi. 2 gün boyunca da küçük küçük kahverengi akıntı geldi. Çok şükür iki gündür onlar da bitti. Progestan fitil kullanıyorum günde 3 kere. Yarın da normal kontrolüm vardı ona gidicez inşallah her şey geçmiştir artık