ressamistanne benimde 5.haftadan beri lekelenme oluyodu 11.haftada hafif bi kanama geçirdim. Hastaneye gidince bi sorun yok dediler zaten progestan kullanıyodum devam ettim. O günler kendimi çok yormuş tum o yüzden oldu. İlaç kullanmaya devam ettim ama kahverengi lekelenme bi kaç gün daha devam etti kasıklarıma ağrı da giriyordu. Bende senin gibi düşünüyodum korkma bunlar şeytanın vesvesesi. Eğer kalbine bi düşünce gelince rahatsız oluyorsan şeytandandır. Sen dinlenmene bak. Doktorun söylemiştir gerçi ama ilişkiye girmeyin. Dinlenince geçer inşallah. Böyle olup çocuğu doğan bir sürü kadın var öyle düşün