ressamistanne inanın çabucak geçecek siz zaten tedbirinizi almışsınızdır ilacınız, iğneniz varsa düzenli kullanın kesinlikle kim be derse diyin bakmayın yatın sadece dinlenin ve bol su için. Tabii ki her gün aynı pozitiflikte olamıyoruz insanız bazen ağlayıp bazen kimseyle konuşmayıp öylece kendimizle kalmak istiyoruz bu da çok normal ama geçecek sonrası ferahlık sonrası bugünlerin acısını çıkarqfağınız çok güzel günler☺️🙏🏻 Çok çok yoğun kanama yaşadım ben 2 kere 13.haftadan sonra önce kanama alanı bitti sonra yavaş yavaş normal hayata dönmeye başladım şimdi 30.haftadayım. O zamanlarda benim gibi kanama yaşayıp ileri haftalara ulaşanları görmek bana çok moral oluyordu inşallah size de benim bir katkım dokunur🙏🏻