GME merhaba. Benim sana önerim istanbulda yaşıyosan Cerrahpaşa’nın Getam (genetik tanıma merkezi) bölümüne başvur. Ben kronik kurdeşendim fakat kullandığım iğnenin bebege zararı olup olmadığını araştırmaları için öneri üzerine oraya gitmiştim. Benim işlemim dışında farklı konularda da araştırma yapıyorlarmış.
O esnada benimle görüşen profesör gönüllü olarak kan verirsem; yurtdışında uygulanan bir sistem olan; karnından sıvı almak yerine artık kan yoluyla da bebeğin genetiğine bakıldığını şuan devlet tarafından bu sistemin araştırma içinde olduğunu ne kadar çok örnek alırlarsa o kadar çabuk yürürlüğe girebileceğinin bilgisini almıştım. Gönüllü olarak verdim çok şükür bi sıkıntı çıkmadı, araştırmanı tavsiye ederim. Arayarak bilgi alabilirsin ayrıca.