Burcumom GME maddi durumunuz iyi ise amniyosentez yerine harmony testini tavsiye ederim kan ile %99 oranında kesin sonuç veriyor hemde tehlikesi yok.
GME Burcumom amniyonsentez de kan da kesin sonuç veriyor hakkım da hangisi hayırlısı ise o olur inşallah diyorum
GME Sema99 çok teşekkür ederim canım yardımcı olduğun için hastane gittiğim de zaman sorucam rabbim utandırmasın bizleri inşallah güzel haberler alırız ALlahın izniyle 🤲
GME AyeglGzkaraKarabulut sende haklısın ne diyebilirim ki sonuçta senin de başından geçmiş böle birşey daha temkinli davranıyorsun
Pregnatwins Benimde 26 haftakık ikiz gebeyim amniyon sıvısı fazla dendi bebeklerimde biraz haftasına göre büyükler. İkili testim de sıkıntı çıkmadı. Seker yüklemesi de cok şükür normal cıktı. Ama sıvı neden yüksek bilinemiyor. Sıvı alalım bakalım da demedi doktor bilmiyorm nasıl olcak
GME Pregnatwins 2 li testin de sıkıntı çıkmadığı sürece diğerlerini çok kafaya takma öle diyorlar doktorun ne diyorsa o benim doktorum beni doğru düzgün yönlendirmedi 2-3 lü test yapılmadı direk 4 lü yapıldı bu da yüksek çıktı kaç doktora gittiysem bidaha o doktora gitme dediler oyüzden benden sıvı alınacak
dlaragur GME cerrahpaşanın özel bi bölümü bu, ilacın bebeğe yan etkilerini araştırmak için almışlardı. Her araştırmada alırlarmı bilmiyorum tabi. Telefonda ücret bilgisini veriyolar zaten işlemlerin