Kilicbebek tlnnlt 9 ay 10 günde doğarsa 31 aralık doğum görünen ama o kdar beklermi bilemiyorum 1 ocak olsaydı çok sevinciem 😅
Kilicbebek yusufalpmom maddi olarak çok zorluyor gerçekten biz yatak odasını yaptırdık eşimin arkadaşına genç odası 18 ine kadar sapasağlam kullansın ama sadece malzeme parası ödememize rağmen 22 bin tuttu. Gerisini siz düşünün.. kraliyet ailesinin çocuğu sanki diyorum 😂😂 herşey ateş pahası birşeye el sürülmüyor kaliteli iyi birşey olsun diyorsan takımı 100tl den başlıyor allah yardımcımız olsun bebek bezleri hele almış başını gidiyor. Bi deneme paketi bio naturel sleepy ve prima aldım bakalım inşallah bio naturel iyi gelir memnun kalırız
Kilicbebek yusufalpmom çok iyi dönüşümlü kullanmak ben herşeyi aldım ama sağolsun şimdi ablamlar gönderiyor ekstra destek işte bende olmayan onlarda olup almamı istemedikleri çok şey oldu baya işimi gördüler
Nurklc38 Kilicbebek Aldım valla az az yeni doğan aldım eşim olmazsa bunlar yeniden tekrar çıkarız şu anda bu kadarlık yeter dedi😂😂 1500 tl harcadık geldik😂
Minicikkiz Benimde herşey tamam. Bir kaç eksik var okadar onlarıda aldık mı tamamdır. Dolap Alicaz bu hafta. Bide benim için gecelik vs alinicak. Bunlar kaldı bakalım. Bu aralar kendimi iyi hissetmiyorum. Herşeyi hemen bitirmem lazım 😊
semaqokcedonmez @yusufalpmom 876 gramdı tam haftasında dedi 28. inde tekrar kontrolüm var bakalım kaç oldu 🙈
Failknr yusufalpmom hastane çantasına kensim için olanlaro koydum bile:) sıra bebişinkileri yıkayıp koyucam bir iki haftaya. Ben önceden her şey hazır olsunculardanımm
Bbtaan 28+1 den merhaba 😍bişey sormak istiyorum anneler ilk gebeliğim ve kızım 17 Aralık görünüyor kıyafetleri tamam ama biz hastaneye falan giderken ne giydirecez üstüne İzmir’deyim astronot mont mu alsam tulum mu bilemedim 🤷♀️
Kilicbebek Bbtaan bende ege deyim bunu düşünmedim değil aralıkta doğumum benimde ama küçücük bedenine bunlar çok uyumlu olmayacak gibi en iyisi normal giyim ve battaniye felan kundak gibi sarma etkili olur umarım yenidoğanlara başka birşey giydirildiğini görmedim 🤦🏻♀️
DenizBilge https://resimyukle.org/i/c3824f13-9e25-4e0d-aae9-53d6eafb2612.W29vS Kilicbebek yenidoğana bunun daha uygun olacağını düşündüğüm için bundan almayı düşünüyorum. Bebeği pusette taşımak içinde uygun
Kubra2401 yusufalpmom Biz 30+2 deyiz. Doğum 4 aralık görünüyor. Ama bana kasımda gelecekmiş gibi geliyor bebeğim. Bizde annem çeyiz yapıyor bebeğe. A’ dan Z ye herşeyi o alıyor. Bende ufak tefek şeyler aldım. Şuan hastene çantasına yoğunlaştım. Onu bitirmek istiyorum. Onun dışında çoğu şey hazır. Ama zaman ilerledikçe sanki heycan da korkuda artıyor. Sizlerde de var mı?
Kayserilianne Kıyafetleri hazır. Bez aldım sağma makinası aldım, kremler pamuklar ıslak mendiller hazır. fakat Aralık’ta doğum olacağı hamile pijamasını kalın mı almalıyım birtek çanta hazırlamak ve hamile pijaması almam kaldı. 17 Aralık doğum tarihi…
Minik_Kalbim_ve1Annesi yusufalpmom Bende ufak tefek eşyalarını aldim kıyafetleri falan hazır. Bebek arabasi ve odası kaldı alinacak birde küçük eşyalar hepsini bir anda alamıyosun malesef parça parça alıyoruz şimdilik. Nasipse 15 Aralık doğumum bir yandan da korku bastırmaya başladı bir yandanda çok mutluyum kızıma kavuşacağım için inşallah sağ salim alırız kucağımıza yavrularımızı.🙏🏻♥️👼