Biz de 27+2′yiz 🥰 yavaş yavaş alıyorum ben indirimde denk geldikçe. İsime karar verirsek hastane çıkışı felan da yaptıracağım. Bence bir anda alışveriş çok stresli olur gibime geliyor bu şekilde olunca en son eksiklerime bakıp tamamlarım ☺️ Ay ay dengeli almaya özen gösteriyorum yenidoğan çok giydirilmiyor yüklenme yapmayın sakın