Aralık 20 25 arası doğum olur dedi doktorum da biraz önde gidiyor bizim ki eğer düzelmezse bana Aralık başı doğar gibi geliyor. Eksik hiç bitmiyor bu başlamayanlara hayranım valla ben 2 aydır ufak ufak alıyorum dün bezini bile aldım 😂 sadece tek sıkıntım kış bebeği olduğu için ne alsam ne etsem üşür mü dışarda tulum mu olur mont mu alsam kafamda deli sorular…