Alya2733 acısız, ağrısız geçireni de var sancılı da ama 2 gün önce doğum yaptım ve suni sancıyla yaptım şahsen sancı esnasında doğru karar mıydı desem de doğurduktsn sonrs normal doğumun en doğru karar olduğunu farkettim kuzum. Çünkü doğurduktan sonra bebeğinle o kadar rahat ilgileniyorsun ki ne canın yanıyor ne dikişin ağrıyor. Kimsenin korkutmasına bakma anlık bir şey ben 1,5 saatte sancı ya çektim ya çekmedim hemen doğurdum. Allah izin verir de ileride ikinciyi düşünürsem yine normal istiyorum çünkü sezeryanda nasıl zorlandıjlarını asıl hastanede gördüm