Alya2733 Neden insanların sözleriyle vazgeçiyosunjz bu sizin kararınız olmalı. Böyle korkutanlarada çok sinir oluyorum. Kimsenin doğumu birbiriyle aynı olacak diye bişey yok. Benide çok korkutmaya çalışmışlardı alttan kestirceğine üstten kestir, idrar torban sarkar çişini tutamazsın felan gibi saçma sapan şeylerle. Onlara inat daha çok normal doğurmak istiyorum. Allah hayırlısını versin tabikife zorunlu bir durumda hepsine razıyım önemli olan sağlıklı bir şekilde bebeğe kavuşmak sadece ama bence kimseyi dinlemeyin. Bende bir sağlıkçıyım yüzlerce kez sezeryan görmüş biri olarak söylüyorum ondanda korkmamalı kimse. toplumumuz geçmişten beri böyle malesef sürekli ne dersen tersine ikna etmeye çalışır çok bilmişler