Hamileanne0 Alya2733 en güzel kararı vermissin ilk doğumu normal ikinciyi sezaryan yapmis olarak konuşuyorum hiç korkma sonda da hiç abarttiklari gibi acı yok ufak bi yanma hissi var o kadar
Selinbati Hamileanne0 evet biliyorum 32 haftalikken kızımda gecenin 2 sinde suyum patladı normal doğum yapacaktım sabah 10 a kadar sancı çektim sırf dönsün diye dönmedi ayağı çıkıyordu son an sezeryana aldılar bilmediğim bisey değil yani direk gidip sezeryan olmadım
Haydinn Alya2733 canımmm hayırlısı olsun sağlıkla kavuş bebeğine 🌸 sondayı eder spinal olucaksan iğneden sonra taktır hiç hissetmiyorsun çıkartırken uyuşukluk geçiyor ama hissiyat yok çok kolaydı çok güzeldi doğumum umarım senin ki daha da güzel olur 🙏