iremcannn1907 evet ben de bir şey hissetmiyorum farklı olarak,doktor öyle deyince de şaşırdım çünkü sanki alttan da vuruyor gibi geliyordu ama elleriyle yapıyor demek ki. Size şunu yapma bunu yap şeklinde bir öneride bulundu mu doktorunuz? Bana hiç bir şey söylemedi, sadece kasılma ve akıntı olursa acile gel hemen dedi.