Busrayuksell ben hiç hissetmedim kanalda olduğunu, ağrı da olmadı. Hatta sanki ayakları alttaymış gibi hareket hissediyorum ama meğer kanaldaymış başı🤷 hayırlısı olsun inşallah 🙏 irtibatlı olalım birbirimizle bence☺️ durumumuz aynı, haftalarımız da yakın sayılır