Merhaba, bugün kontrolüm vardı. 24+3 teyiz ve bebeğin başı yerleşmiş dedi doktor. Rahim ağzı kapalı ve uzunluğu normal, bir sıkıntı yok ama en ufak kasılma, akıntı vs olursa hemen gel dedi. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Erken doğum anlamına gelmez dedi ama endişeleniyorum.