NESLIHAN_ Babybella geçmiş olsun umarım dediğiniz gibi olur biraz erken zaman da inmiş o yüzden tedbir için demiş olabilir
rsm_0026 NESLIHAN_ sen kanala girdigini anlayablrsn ama bn anlmştm çol agrılı bi gece geçirdm kafası tam bikini bölgesnde şişme yapıyordu böyle saglı sollu yerleşiyordu ve bu canımı çok acıtıyordu sonrasnda kanala girdigini ögrendm gittgmde
NESLIHAN_ rsm_0026 çok ağrı olmuyor ama ayakta durdukça baskı ile belime ağrı yapıyor bacaklarım titriyor acaba böyle bir ağrı mi yaşadığınız şey. Doktor 2 hafta sonra gel dedi ama eğer sıkıntı varsa hemen gitsem mi
unemere NESLIHAN_ 30 haftalığız ama çoook önce başladı hıçkırmaya çok güzel bir his 🥰 bazen uzun sürüyor ben öksürüyorum sanki ben öksürünce onun hıçkırığı kesilecek gibi 😂😂😂🤯💙
rsm_0026 NESLIHAN_ bnm öyle bi agrım yoktu ama senn belki aşagıya baskı yaptgndan agrın oluyordur istersen bi sor doktoruna ama önmli oldugunu düşünmüyorum
OOzge25 Benimde 24 haftamda bebek baş aşağı pozşsyondaydı. Şu an 27+3 haftalık hıçkırıklarını dediğin gibi bikini bölgemde hissediyorum. Değişik bi his oluyo acı desem değil ağrı desem değil
Ankakusu35 OOzge25 erken doğum riski bebeğin çok aşağıda olması gibi şikayetleriniz var mıydı ? 28+4 bende bikini bölgemde hissediyorum endişeliyim:(
NESLIHAN_ rsm_0026 tamam canım teşekkür ederim 😇 doktora sormak da fayda var umarım önemli birsey değildir
OOzge25 Ankakusu35 hayır doktorum rahim uzunluğuna falan baktı. Her şey normal görünüyor. 9 Ekim’de tekrardan muayene var. İnşallah normal devam ediyordur hala.