NESLIHAN_ 34+0 ım bugün gittik doktora. Hıçkırıklarını sol alt kasığımda hissediyordum. Döndüğünü düşünmüştüm öylede olmuş. Yer çekiminin kuvvetiyle baş aşağı indiğini hareketli bebeklerde tekrar makat pozisyonunda olabileceğini ama tekrar dönebileceğini söyledi doktorum. Henüz kanala girme yada yaklaşma yok 😊