oykumoms prensesimveannesi cok guzel dusunmussunuz harika bence benim kizimin adı da öykü ayri bi bayıldım🤭😌
OOzge25 prensesimveannesi Bende oğluma bu ikisini yaptırdım :) kolonyaların etiketlerini bastırdım. Kolonya şişelerine yapıştırdım. Etiketleri yaptırdığım yerden de açacak magnetleri yaptırdım. Çok güzel mükemmel hediyelikler var Instagram’da hep görüyorum ama fiyatlar uçuk maalesef.
Eligulu prensesimveannesi Bence magnet çok saçma kusura bakmayın ama bide bu kadar fazla bana gelenleri hep çöpe atıyorum akrabanın bebeğinin isminin dolabımda ne işi var ki yeğenim olsa filan neyse görümcemin verdiğini bile takmadım dolaba bence boş bir masraf
prensesimveannesi Eligulu fazla değil ki canım 50 adet var zaten benim 10 teyzem dayım var eşiminde o kadar var birde yakın arkadaşlarım var tabi anca yani 😂 atarlarsa atsınlar napalım yaptırmasam da içimde kalacaktı zaten ucuz olsun istedm ucuza yaptırdım
OOzge25 Eligulu tercih meselesi. Bende magnet yaptırdım ama açacaklı magnet olduğu için açacak kısmını kullansınlar magnet şeklinde kullanmasınlar napalım yani. Siz daha farklı bi hediye yaptırırsınız misafirlerinize :)
OOzge25 prensesimveannesi aynen aynen uçuk fiyatlı bi hediyeliğe de gerek yok bende sizin gibi düşünüyorum
OOzge25 prensesimveannesi ooo azıcık kalmışşş ne güzel 🤗 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 nerde yaşıyorsun