prensesimveannesi Kızıma açacak magnet yaptırdım çok araştırdım baktım beğendiğim çok güzel şeyler oldu ama maddiyat zorladı açıkcası biraz en uygun bunu buldum amaç hatıra kalsın istedim nasıl olmuş sizce kızlar 🥰
dilaraakbulut prensesimveannesi ya duygulandim ben de kizim var öykü 1 yasinda suan sağlikla gelsin minik öykü 😍suan ikinci kizima 37 haftalik hamileyim
Zeynep44_44 prensesimveannesi Çok güzel olmuş annesi. Ne zaman dağıtmayı düşünüyorsunuz yani doğumda mı kırkında mevlüdünde mi? Artık virüsten dolayı kimse kimseye gitmiyor. Mevlüt düşünüyo musunuz?🤗😊
prensesimveannesi dilaraakbulut yaaa ne güzel çok beğenerek karar verdik ismine 🙈 sağlıkla alın kucağınıza Rabbim evlatlarınıza ömür versin 🌸
prensesimveannesi Zeynep44_44 mevlüt falan yapmayı düşünmüyorum kuzum şimdi bir sürü insanı bir araya toplayamam doğumdan sonra eve görmeye gelirlerse kalabalık olmadan öyle kabul edeceğim ozaman gördüğüm kişilere vereceğim 🥰
Zeynep44_44 prensesimveannesi Mantıklı. Ne kadara mâl oldu size? Kaç adet yaptırdınız ve nereden yaptırdınız ben çok beğendim bende düşünüyorum 👍😊
BelisMelis41 prensesimveannesi cok güzel olmuş kaç tane ve ne kadara yaptırdınız acaba birde nerde yaptırdınız bende cok fazla arastırıyorum ama dedıgınız gibi aşırı pahalı. Yanına bırde cıkolata yaptırmak ıstiyorum ama magnet yada farklı bırsey herkes asırı pahalı olmuş.
prensesimveannesi BelisMelis41 50 tane yaptırdım kuzum 2.30 TL tanesi 🥰 instagram da alo magnet diye sayfadan yaptırdım bak sayfaya güzel şeyler var
prensesimveannesi busra1997alpaslan2021 bende tanesi 2.30 a yaptırdım instagramdan canım😂 30 kuruş fazlaya yaptırmışuıö😂