Milkshakee ben yaptırdım. Hatta etiketleri ağustosta bastırmıştım gayet güzel geldi. Açacakları da 1-2 hafta önce yaptırdım onda da hiç bir sıkıntı çıkmadı. Fiyat olarak da bence çok uygun. Instagram’da ki sayfalar aynı ürünleri 2-3 katı fiyatına yapıyorlar. Tabi yine de siz bilirsiniz yaptırıp yaptırmamak size kalmış