Rabia88 Bahar Defne Aslı ipek gibi isimler var aklimizda aslında Zeynep ve Elif isterdim ama yakın zamanda arkadaşım ve eşimin kuzeni koydular çocuklarına 🤔 Eşimin de benimde bazı takintilarimiz var eşim alfabenin ilk harfleri olmasın okulda hep önce onu kaldırırlar uzun olmasın yazarken yorulur diyor bende sonuna M harfi gelince anlamı bozulmasın diyorum örneğin Ada severken AdaM oluyor gibi birde noktalı harfler mail adresi alırken ve yurt dışına çıkacak olsa sorun olur yani sevdiğimiz ipek ismini de öyle eledik bakalım bu işin sonu nerde bitecek büyük ihtimal Defne kalacak 😂 Fundis eylulay34 Reyhanmst deletedmom01 burcuali38 ZeynepFatih Meryem4290 mervebalandi28 sevilayumitozdemir
NilayHanliAltuner Rabia88 gercekten ben de bi şöyle şok oldum 🤪 valla masallah cok dusuncelısınız 😊 ince eleyıp sık dokumussunuz 🌸
gizemmm Rabia88 ipek de noktalı isim sorunu yaşamazsınız ki i harfi var İngilizce de “I” yok. Örneğin Irmak ismi sorun olabilir mesela mail adresi kullanırken irmak yazmak zorunda kalacak İ harfi Ğ,Ş,Ç gibi bir harf değil
Temmuzz Rabia88 ama ipek ingilizceye uygun bi isim i harfi alfabelerinde var çünkü ı olması sorun olurdu. Benimde çocuğum çifte vatandaş olacağı için zorlanmasın diye bende dikkat ediyorum o konuya ipek benimde düşündüğüm isimler arasında problemli bir isim değil yani.
Rabia88 gizemmm Temmuzz ipek ismini birde ipek im yani nasıl diyeyim ipegim diye severken sonuna M getirdiğimde yazılışı bozuluyor 😂😂 birde ipek böceği geldiği için aklımıza aslında eledik
Ftmam Aysima ismi nasıl sizce kızlar eşimle ben hamile kalmadan önce konuşmuştuk çok güzel diye başka isimlere kendini kapadı ben aysima istiyorum içime sindi diyor bende beğeniyorum aslında ama diğer dediklerimi hiç düşünmedi 😂
Rabia88 Ftmam Aysima ilkkez bu sene bir kızda duydum çok güzel aslında Aysima Mihrimah ayperi bunlarda hoş
Temmuzz Rabia88 defne güzel bir isimdi ama bence artık sıkıcı plmaya başladı çevremde doğan kız çocuklarının yarısının adı defne beni baydı açıkçası😕 Okula başlasa sınıflarında en az 3 4 kişinin adı defne olur bu gidişle.
Rabia88 Temmuzz o konuda çok haklısınız şu sıra Asel arya Alya Ayla masal gibi isimler de çok yaygın hepsi aynı dönem okula başlayacak işleri zor 😂
Esraprldr Kızlar biz de önce simirna düşünmüştük izmirin eski adı. Ama baktık sonra saçma geldi yunan ismi gbi. Elif'in yanına ikinci bi isim düşünüyoruz ama hala karar veremedik. Asel ve lina var aklımızda.
Ftmam Esraprldr elif çok güzel bende çok beğeniyorum çok naif bi isim yanına bence şura çok güzel oluyor
Temmuzz Rabia88 aynen öyle mira arya alya çok sık konmaya başladı. Benim henüz cinsiyeti belli değil bende çok zorluk yaşarım sanırım. Aslında derdim duyulmamış değişik bi isim koyayım değil ama bi anda moda olan isimleri sevmiyorum mesela zeynep elif inci ipek isimlerini seviyorum hanım hanımcık isimler gibi geliyor. Birde derin ismini cok severim kızım olursa yüksek ihtimal düşüneeğim isimlerden.
Esraprldr Ftmam evt elif şura düşündük hatta kesin demiştik ama eşim vazgeçti. Çok zormuş şu isim işi 🙄