Temmuzz Rabia88 aynen öyle mira arya alya çok sık konmaya başladı. Benim henüz cinsiyeti belli değil bende çok zorluk yaşarım sanırım. Aslında derdim duyulmamış değişik bi isim koyayım değil ama bi anda moda olan isimleri sevmiyorum mesela zeynep elif inci ipek isimlerini seviyorum hanım hanımcık isimler gibi geliyor. Birde derin ismini cok severim kızım olursa yüksek ihtimal düşüneeğim isimlerden.
Rabia88 Ftmam zaten işin içine anlam girince hiç cikilmiyor çünkü bir çok kaynakta yanlış anlamları ve dinen uygun olmayan da çok işim var 😞 kur an da geçen her kelimeyi isim olarak kullanır olduk 🤔
zytn Bir tane bile kız ismi yok içime sinen...dediğiniz gibi bazıları çok güzel olabilir ama çok fazla kullanıldı.mesela defne duru asel eslem ada liya lina fln flnn....daha cnsiyet belli değil ama hep kız ismi düşünmeye çalıştıgımda çok zorlanıyorum
sivas bende meryem sultan hanimlar sizce nasil tam kararimiz degil ama... hem esimin annesinin ismi hemde benim.annemin ismi
Ftmam Rabia88 kuranı kerimde geçmesi gerekmiyor veya illakı arapça kökenli olması ama güzel bi anlamı olmalı ben seçerken önce anlamına baktım
Rabia88 Ftmam evet bende geçmesi gerekiyor demedim demek istediğim Arapça diye herşey konuyor ama anlamsız isimler oluyor bu seferde tam anlatamadım 😊