Azizinannesi2 Milkshakee tühhh Daha ben öyle düşünüyorum ama doktorum ne derse tabi bana kalsa 10.10istiyorum ama o da olmaz bekletmez beni salı günü ne derse artık 😂😂
Kaderx Azizinannesi2 33 haftayim bel kaşık ağrısı regl olcakmis gibi ara oluyo. Uykudan uyanınca genelde
Azizinannesi2 Sosyalmom aynenn öyle valla bana değmeyen yılan yaşasın diyorum dedikten 5dk sonra anne su verir misin diye bir ses yükseliyor 😂😁
Minnak-kalbim Azizinannesi2 bende sancılar çok ama hazimsizligim da var o yüzden de olabilir 😂kasintim başladı ve çatlak patlak üstü yuvarlak misali oldum 😂oturunca bile yoruluyorum 😂
Azizinannesi2 Minnak-kalbim Oturunca yorulmakda zor bir iş Allah yardımcın olsun 😂😂aynı durumdayiz 😂😂
Dilekcnkn Sosyalmom Yok canım yani oluyor arada ama benim varisim var ondan kaynaklı bazen kramp giriyor o zaman kötü oluyorum doktoruna söyle belki magnezyum yazar sana
Azizinannesi2 Milkshakee Sırf onun için salı günü bile kabul edebilirim sezeryani 😂😂gece eşim uyudu kaldırdım noldu bişey mi oldu dedi yok benim yerime yüz üstü yatsana dedim 😂😂😂
prensimibeklerkenn Azizinannesi2 çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor bn 35+1 oldum haftaya randevum var 36+2 olcam isteğe bağlı sezaryen olmak istiyorum 36da mı bakılıyor çatı 37 de mi
Azizinannesi2 prensimibeklerkenn Eğer sezeryan olacaksan çatı muayenesi yapilmiyorum ben bilerekten normal doğumda bakılıyor
Mmeelliikkee Azizinannesi2 bende 37+1 sürekli adet olacakmışım gibi bi his bi bel ağrısı gün içerisinde .. zaman geçmiyor sanki artık 🙊 sağlıkla kolaylıkla gelsinler inşallah 🤲♥️
Azizinannesi2 Mmeelliikkee enfeksiyon mu var acaba baktirdiniz mi ayenn zaman hiç gecmiyir gibide su gibi akıp gidiyor gibi de ben anlamıyorum valla😂😂sağlıkla gelsinler inşallah
prensimibeklerkenn Azizinannesi2 mecburi olmadığı için darlık falan olunca mecburi oluyo ya hani oyüzden sordum kaçıncı haftada bakılıyo die 😊
Azizinannesi2 prensimibeklerkenn İlk gebelikte 37de bakmislardi herhalde yanlış hatırlamıyorsam yinede doktordan doktora değişiyor 34de bakanda var doğum sancısı başlayana kadar bakmayanda var 🤷🏼♀️😊