Anesanne Azizinannesi2 biz de 37+4 olduk gelen giden yok😁 gece uykuları haram oldu doğmadan dinlen diyorlar, nerdee
Anesanne Azizinannesi2 normal bekliyoruz. Sancı da yok ama her gece düzenli uyanıyorum. Sonra uykuya dalamıyorum. Sağa sola dönmek bir saat sürüyo🤦🏼♀️
Azizinannesi2 Milkshakee Olabilir ben ayın 5nde istiyorum sen hangi gün istiyorsun yanlız bak pazartesi yasak elma var onu izleyip öyle doğuma gideyim diyorum bakalım doktor ne dicek 😂😂😂
Milkshakee Azizinannesi2 kızzz😂😂😂 doktor dediki bana sorarsan 5 ekimde yapalım ama dayanamıyorum dersen bu ayın sonunda alırız dedi 😅 ama 5ini bekleyemeyeceğim sanırım 😂
Tekmile11 Bizim de 37+3 arada bacak kasılması sancı haricinde bi gelişme yok nstde sancı da çok çıkmıyor ama dr üç hafta içinde her an bekliyoruz dedi bakalım ne zaman gelecek 🥳 normal istiyoruz ,sağlıkla gelsin bebişlerimiz
Azizinannesi2 Tekmile11 İnşallah bekletmeden gelir bebisinz hepsi sağlıkla sihatle gelsinler inşallah 🌼❤️❤️
UmutsuzPolyanna Azizinannesi2 bende kardeşimi merakla beklerdim sonra doğunca baktım yaşanılacak gibi değil ailemi onu satıp bilgisayar almak için ikna etmeye çalıştım 😀😀 şimdi benim 1 no ne yapacak bilmiyorum annesi gibi elden çıkarmaya çalışmasında 2 noyu mdndnd😀😀
Azizinannesi2 UmutsuzPolyanna aldılar mi bilgisayarı ya olabilir annesi ticaret kafasında diyebilir 😂😂😂benim 1no ne yaparsa ben beğenmedim çöpe atalım demezse 😂😂
Azizinannesi2 Leylaakcay Bende sistim temizle temizle bitmiyor arkami nasıl dönüyorum ev temizlenmemis 😂😂neyseki bir idam kaldı işler bitti sayılır geri full yatacağım 😂😂
Sosyalmom Dilekcnkn benimde 2 gün sonra 37 olacak bacaklarda ağrı oluyor mu sizin benim özellikle akşamları çok ağrım oluyor 😢😢
Azizinannesi2 Sosyalmom Çok şükür olmuyordu ama temizliğe nasıl başladım vücut yorulduğunu belli etmeye başladı bel ağrısı bacak ağrısı akşam oturduğum yerden kalkasim gelmiyor 😂😂
Dilekcnkn Sosyalmom Yok canım yani oluyor arada ama benim varisim var ondan kaynaklı bazen kramp giriyor o zaman kötü oluyorum doktoruna söyle belki magnezyum yazar sana
Azizinannesi2 Milkshakee tühhh Daha ben öyle düşünüyorum ama doktorum ne derse tabi bana kalsa 10.10istiyorum ama o da olmaz bekletmez beni salı günü ne derse artık 😂😂
UmutsuzPolyanna Azizinannesi2 şöyle bilgisayarım vardı zaten o zaman ince ekranlar yeni çıkmıştı onla kandırdılar ama kardeşim gitmedi bühühü djjfdndkks 🤣🤣