Azizinannesi2 candanx hakkımızda hayırlısı olsun inşallah daha biz kesinlestirmedim tahmini olarak konuştuk bakalım hangi gün olacak 😁🌼
Azizinannesi2 Alse35 pozisyonu almış ama sizin çatı muayenesi yaptı mı acaba sağlıkla gelsin inşallah o kadar bekletmez annesini 🙏🙏🌼
prensimibeklerkenn Azizinannesi2 çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor bn 35+1 oldum haftaya randevum var 36+2 olcam isteğe bağlı sezaryen olmak istiyorum 36da mı bakılıyor çatı 37 de mi
Alse35 Azizinannesi2 yok sordum genelde doğum zamanı bakıyormuş gelmeyecek gibiyse sezaryene alıyormuş biraz fazla rahat bi doktorum var sanırım 😇
candanx Azizinannesi2 biz de öyle 😀🤷♀️ bakalım belki bir hafta önce hadi alıyoruz diyeceğim dedi 🙄😬 bizde de abla evde kardeşim ne zaman çıkacak diye soruyor sürekli 😀😀
Azizinannesi2 candanx aynen bilmiyoruz güya sezeryan olacak 😂 benimkide öyle ne zaman gelecek diye başımın etini yiyor seninki kaç yaşında prenses
Dilekcnkn Azizinannesi2 2 gün sonra 37 olcam valla 1 haftadır adet ağrısı çekiyorum bu sabahta kasıklarıma ağrı saplandı bakalım ne zaman olcak doğum
Sosyalmom Dilekcnkn benimde 2 gün sonra 37 olacak bacaklarda ağrı oluyor mu sizin benim özellikle akşamları çok ağrım oluyor 😢😢
candanx Azizinannesi2 benimki 4 yaşında ☺️ sizinki kaç yaşında? bu arada ağda yaptırıcam 4 ekimde 5 ekimde de evi temizleticem erken gelirse yandım 🙊😀
Dilekcnkn Azizinannesi2 Evet canım şu anda normal gözüküyor baş aşağı duruyor , henüz kanala girmediğini söyledi doktor ama sanki artık girecek gibi aşağıya fena baskı oluyor
UmayGul Azizinannesi2 26.haftan beri kasilmalar ve risk basladi 31 hafta olduk dun kanamayla hastaneye yattik igneler serumlar haplar ciger gelistirici vs zor tutuyoruz icerde beyefendiyi☺️
Azizinannesi2 UmayGul Geçmiş olsun vaktin de gelir inşallah paşa 🌼🙏🙏herkes çıkmaz istemez seninkinin yeri rahat değil herhalde 😂
Azizinannesi2 candanx benimkide 4.5yasinda teyzesi ❤️ben pazartesi evi dip köşe supururu silerim vücut temizliği yapicam tamamdır 😂😂her ihtimale karşı
Milkshakee Azizinannesi2 persembe veya Cuma günü büyük ihtimalle 🤭 çarşamba günü doktor söylicek bakalım. Ağrım çok bu hafta da sık dişini dedi sıkıyoruz 😃😃