Azizinannesi2 Bugün itibariyle 37 olduk heycan strest hat safhada sizde durumlar nasıl nasıl gidiyor bizde bu aralar sadece belim ağrıyor oda ev temizliği yapıyorum galiba ondan abisi artık gelmesini bekliyor evde tek başına canı çok sıkılıyormus 😂🥰
Meliskam Azizinannesi2 saglicakla al kucagina minnosunu 😍 ne kaldiki daha birde gordun geldi 😁 temizlik yapinca çabuk oluyor
Alse35 Azizinannesi2 sağlıkla gelsin bebişiniz benim de 37+6 ama gelmeye niyeti yok 🤦🏽♀️ Geçen gün koltuk sildim dün mutfak dolaplarını sildim bana mısın demedi maşallah iyice yer yaptı kendine keyif tekmeleri atıyo 🥲
Azizinannesi2 Meliskam Teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kucağimiza alalım inşallah ❤️ tamizlik yapınca çabuk geçiyor ama temizlik bitmiyordu 😂😂
Azizinannesi2 Aliiikerem Salı günü alicam geçen gittiğimde en geç 6ekim dedi işte bakalım siz aldınız mı gün
Aliiikerem Azizinannesi2 vermedı dr haftaya salı gıtsem mı dıyorum 38+4 oluyorum gerı de beklesemmı dıye kararsızım dun felaket bel agrısı sancım oldu ılk defa oyle gırdı bılemeedım gıdıp gıtmeyecegımı ramdevu sıra baslı basına sıkıntı
Busrayilmaz2 Azizinannesi2 banda 6 ekim dedi 36+4 bugün sağ kasigimda bir kramp gibi ağrı neden oluyor bilginiz var mı😅
Azizinannesi2 Alse35 Teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alal kucağımıza inşallah 🌼 normal mi bekliyorsunuz benimkinde yeri rahat ama rahatını doktor bozacak benimkinin 😂
Azizinannesi2 Aliiikerem normal mi bekliyorsunuz normal bekliyorsanız zaten sizi bekletir sezeryansa bence gidin doktor ne dicek ona göre hareket edersiniz 🌼
Alse35 Azizinannesi2 normal istiyorum ben istemesem de doktorum normal istiyor haftalardır pozisyon almış ben. burda Şafak sayarken + 1 hafta daha ekledi 41 e kadar yolu var dedi 😢😢
evetbenavukatiyim Azizinannesi2 Sağlıkla gelsin minnoşumuz 💙💙 Ah bee sende mi doğurup gideceksin buralardan … ☹️
Azizinannesi2 Milkshakee İnşallah seni daha da bekletmez ben herkese diyordum benle bir doğurursun diye ama herkes benden önce doğurdu 😂😂
UmayGul Azizinannesi2 26.haftan beri kasilmalar ve risk basladi 31 hafta olduk dun kanamayla hastaneye yattik igneler serumlar haplar ciger gelistirici vs zor tutuyoruz icerde beyefendiyi☺️
Azizinannesi2 Alse35 pozisyonu almış ama sizin çatı muayenesi yaptı mı acaba sağlıkla gelsin inşallah o kadar bekletmez annesini 🙏🙏🌼