Pinar__50 ah kıymam ben gbi inşallah ewladını sağ salim alırsın kucağına kuzum bebeğin kilosu iyi olduğu sürece almazlar küveze bende 40+3 te doğurdum ama sen gibi gurbeteydim gece sancım başladı hastaneye gittim sabah suni vereceklerdi annemi arayıp helalik istyrp ağlamıştım doğuma alıyorlar diye sunni verdikleri zmn annemin yanımda olmasını çok isterdim ama malsef eşi bille almıyorlar içeri Allah’a sığın bi Allah sana yardım eder kötü düşünme inşallah açılman hemem olur bende 15 gün önce doğurdum sunni ile 3 gün bebeğime tek baktöm 4 gün annem geldi ama bak bugün gitti yine bebeğimle tekim🥺