Pinar__50 sabret canim benim bebegim 32.haftada dogdu 20 gun küvözde kaldi sadece süt sagıp götürünce görebiliyodum Allah onlara güc kuvvet versin kucagina alinca hemen toparlayacak merak etme herseyi kafana takma psikolojini rahatlat yeter ki Allah beterinden saklasin bak doktorlar hep ilgilendi gozetti onu iyi dusun tamam mi hemen toparliyolar bol bol beslemeye bak sarilik olmasin🙏🏽