aysegul-17 öncelikle çok geçmiş olsun canim 🙏🏼
Bize 10 gün enfeksiyon tedavisi yapacağız dediler bugün 9.cu gün.
Bizimde solunum sıkıntımız çok ağır geçti.
Bebeğimiz doğar doğmaz küveze girdi 35+3de doğdu direkt küveze girdi birgün sonra bebeği entube ettiler iki gün uyuttular sonra uyandırdılar şuan tek başına nefes aliyor ama toparlanması bir haftayı buldu. Enfeksiyonumuz da ağırdı ama yavaş yavaş ilerliyorlar canim Şuan tam anlamıyla iyileşmiş sayılmaz ama ilk günden daha iyi .
Sizinle aynı durumdayız ama hiç üzmeyin kendinizi rabbim yardım ediyor. Size kaç gün dediler hergun arayıp bilgi aliyor musunuz