Busraya yok 2 haftaya gün verdı Türkiye’de herkes haftada gıdıyor 33 ten sonra bırde hareketsız kaldı bır gün aynı şey bı daha olmustu doktor demıstı olabılır belkı oynuyor sen hıssetmıyorsun ona guvendım dedım sabah olsun gıdıyım nst bağlasınlar baksınlar saat 6 da suyum geldı ıyı kı de gelmıs yoksa bende oda gıdıyormusuz hastaneye gıttım nst bağladılar baktılar kalp atışı yok hemen doktor çağırıldı o da baktı dedı hemen sezeryan nasıl oldu bı anda anlamadım hastane kıyafetı bıle gıydırmeden sedyeye alıp üstümü çıkardılar zaten narkoz verınce ben gıttım uyandım bebegım yoktu çok sordum nerde dıye en sonunda dedıler kuvezde 3 gün kalacak kalbı durmus çalıştırmışlar nefessız kalmış dedıler beynınde hasar kalabılır 3 gün beklıycez sütüm de yok sütümü bıle veremedım agrılarım çok görmeye gıdım dedım yatar sandalye ile götürdüler onda bıle kötü oldum yınede dedım dayan oraya gıttım 5 sn gördüm gormedım dedım ben kötüyüm basım dondu kulaklarım çınladı gözüm pul pul oldu bayıldım zor getırdıler kendıme doya doya bakamadım yavruma rabbım kımseye vermesın 🥺