Busekayra bana Kendi doktorum veriyor ama inanki hiç birşey anlamıyor neresini çektiği belli değil bebek görüntüsü yok. İkilide başka bir doktora daha kaliteli makinada bakıldı orda kolunu bacağını dudağına kadar gördüm suyunu bile yutuyordu ama o resim vermedi sordum gene vermedi eşime gösterecektim. Bugün vidyo çektim ordada bı kere bebek görünüyor başta üsten kafasına bakıyor sonra kalp diye konuştu bacak arası bakılırken belliydi o kadar net bir bebek görüntüsü yok makinası çok kötü. Bende özele gidecem artık. Memnun değilim.