Busekayra Doktorum fena değil ama makinası çok kotu ya sıkıntı bile olsa görecek mi görmeyecek mi 🤷🏻♀️ bide randevu çok zorluyor bugün 3 4 saat bekledim almayacaktı bugün yoğunmus hastane müdür yardımcısı eşimin arkadaşı zaten onun tavsiyesiyle oraya gidiyoruz adam sağolsun aramış her halde beş dakikaya aldılar eşim mesaj atmıştı. Yoksa bugün boş dönecektik ve eşime özele gidelim demiştim beklemekten. Ama eşimin gideceği cenazesi vardı bugün özelde de bekleyemeyelim diye orda bitridik işimizi. Bı daha gitmem büyük ihtimal.