nvn-mutlu yok yok ilaç gerekmedi neyseki. Hemen diyetisyene başladım 10 gün sonra ölçüm yaptım normale dönmüştü. Ama diyet doğuma kadar devam. Tabi şöyle bir durumda var diyetisyene başladıktan sonra benm kilo alımım durdu bebek geriden geliyordu o normal haftasını yakaladı. Bazen iyiki diyorm yani. Bir de eğer tek gideceksen test için yanında ya kitap götür yada telefonn şarjı full olsun 1 saat yiyip içmeden bekliyorsn canın çok sıkılır 😂