nvn-mutlu valla doktorlara hava hoş kendi doktorumu çok severim çok güvenirim dediğine uydum ama keşke uymasaymışım. İstemiyorum diyin şeker ölçüm cihazı alın günde 6 defa aç tok 1 hafta boyunca şekerinize bakın fiyatıda uygun o cihazın, baktınız şekeriniz hep 140 ın üzerinde çıkıyor direk diyetisyene gidin diyetle düzeliyor boşuna o şeker yüklemesini yaptırıpta bebeğinizi şekere mahrum etmeyin🥺