nvn-mutlu selam güzel anneler ve anne adayları şuan tam 29 haftalık hamileyim 🤲💙 yarın şeker yüklemesi yaptırıcam normalde aç karnına aldığım ilaçlarım var onları içmeden mi gidicem acaba doktora sormayı unutmuşum 🤦🏼♀️
lentil nvn-mutlu ben tiroid ilacımı içmiştim. Ama şu şekilde yaptım 9daydı randevum ben sabah 5 6 gbi kalkıp hapımı içmiştim
nvn-mutlu Bebisinibekleyen bakalım nasıl olacak 🤭 sabah yataktan kalkar kalkmaz kahvaltı yapıyorum normalde 🤣🤣
lentil nvn-mutlu yok yok bi sorun olmadı. Alarm kur iç hapı uyu. Yani sorun olmadı derken şeker çıktı bende ama hapı içmem sıkıntı değildi. İç bence tiroid hapı çok çok önemli bence bi aksatınca nankörlük yapıyor
Denal nvn-mutlu bende 27.haftamdayim ve 24-28nci haftalar arası yapılıyor biliyorum o yüzden paylaşmak istedim
Merwenursaka Bende geçen hafta yaptırdım, aç gel demişti ilaçll falanda içmedim öyle gittim. Basit bı uygulama ama içmen için verdikleri şey iğrenç yaa basım döndü soğuk terler falan döktüm titredim falan ama sonuçlar çok güzel çıktı 😂😂
nvn-mutlu Merwenursaka en azından çektiklerine değmiş çok şükür çıkmamış 🥰 bende şekerden çok korkuyorum ya
lentil nvn-mutlu yok yok ilaç gerekmedi neyseki. Hemen diyetisyene başladım 10 gün sonra ölçüm yaptım normale dönmüştü. Ama diyet doğuma kadar devam. Tabi şöyle bir durumda var diyetisyene başladıktan sonra benm kilo alımım durdu bebek geriden geliyordu o normal haftasını yakaladı. Bazen iyiki diyorm yani. Bir de eğer tek gideceksen test için yanında ya kitap götür yada telefonn şarjı full olsun 1 saat yiyip içmeden bekliyorsn canın çok sıkılır 😂
Merwenursaka nvn-mutlu gönlünü ferah tut bende çok korkuyordum çünkü cok6kilo aldım 😔 resmen psikolojim bozuk bu konuda ama bişey çıkmadı şükür
Melos1 nvn-mutlu bilmem içimden hiç yaptırmak gelmiyor, doktor öneririm dedi sadece baska doktora sordum cok önemli değil dedi zatende istemiyordum yaptırmıycam