Shnern Araştırdım kuzum da her kafadan ayrı ses çıkıyo. Almanya’da yaşayan bı arkadaşım var doktoruyla falan görüştü mesela orda hamilelere yapmiyolarmis aşıyı hicbi sekilde. Geçen yine sordum hastanede doktora ben ol.yada olma diyemem tüm sorumluluk size ait herşeyi göze alarak olmalısın dedi . Diğer yandan bakıyorum olan bisuru kişi var burda. Kaldım ortada napcaz bilmiyorum