GizMeh bebeğe direk etkisi olsa bence kadın doğum doktorları bu kadar bas bas bağırmaz yaptırın diye covidten dolayı gebe ve bebek ölümleri çoğaldı Allah korusun ama şuan yapabileceğimiz tek şey aşı olmak ha 5-10 yıl sonra bişeyi çıkar mı orası meçhul tabi ileriye dönük hiç bir şey bilmiyoruz. Kuzenim 2 doz biontech oldu 1 hafta önce bebeği sağlıkla dünyaya geldi darısı bizim başımıza 🥰