Tugbamete
Ben de işte ilerde yıllar somda bebeğimde bi etkisi olur diye tereddüt ediyorum sadece. İnşallah olmaz. Ama sağlıkla doğanlar varmış demek çok şükür. Burda başlık açıyorlardı kimse yazmıuordu ben doğurdun diye bunu duyduğum iyi oldu 🤗
badembid
evet demek istediklerim bunlar zaten. Düşünsenize kendinizi özelde doğum yapmaya hazırloyorsunuz kendi doktorunuzda sonra böyle almıyorlar devlete yönlendiriyorlar çok kötü. Zaten ilk doğumum korkuyorum bir de bunlar olursa daha çok korkarım.