Sedaaaa2 Ben öğrendiğimde gidip ben gebeyim dedim komşum ayıktırdı beni gidio soylemen lazım söylemeden nasıl bilecekler dedi 😂 neyse gittim bı kağıt verdi tarihler falan tetenoz 2 doz vuruldum bide izlem verdi izlem dediği de kilo takibiymis dedim bunu ben evde yapıyorum zaten 😂😂ilaçları sordu dedim özel takipliyim zaten vitamin kan vs kullanıyorum ilk zamanlar kan sulandırıcı falan da kullaniyodum onları yazdirabiliyodum doktorum yaziyodu sağolsun geçenlerde de aradılar nasılsın falan diye dedim yuvarlanıyor um top gibi güldü bı az kaldı kuzum sabret dedi 😊 nerde nasıl yapacaksın dedi ank şehir de düşünüyorum sonrasinda annemde kalcam topuk kanını orda verebilir miyim ki gelmesem ta buraya dedim tabi canım beni ara söyle ama ben doğum yaptım diye ve topuk kanını verdiğinde dedi tamam dedim canım hemsirem ne kadar da iyi bı hemsirem var 😂 kafama takildiginda da bişey aradığımda dönecek şişe dediklerinde yarım saat falan içinde dönüyor sağolsun 😁