Dedim ki bu saglık ocagı benı aramıcak arayım bi aradım dedim ben 17 haftalık gebeyim kimse aramadı beni sormadı aaa dedı durun hemşireye hemen veriyorum anam dedim nasıl heycanlandı kız 😂😂 hemşire aldı dedım ben aradım adımı soyadımı aldılar 14 haftada arıcaz dediler tık yok 17 oldum aşı zamanı gelıyormus bi arayım dedim artk 😂😂😂hemşire hemen kayıt açtı falan filan dedim ha şöyle arıcam sizi şu zaman aşınız var falan iletşimde olcaz dedi eyi eyi dedim ama en hosuma giden kısmı ultrasyon cihazı yokmus ilac kullanıyomusunuzfalan dedi yok dedim bi vitamin kan vs almıcanız demi dedim çünkü cidden kan vermekten yoruldum 😅😅 özelde yaptırmısısnızdır zaten siz dedi gerek yok dedi aşınızı vurur kilo vs takibini yaparız dedi ay saolun dedim ve saglık ocagının benım gebeligimden haberinin olmamasınn sebebi de özele gitmemden dolayıymıs 😂😂