ikimelekannesii22 canım stres yapma gerçekten psikoloji çok önemli benim 2 tane düşüğüm oldu ve allahın cezası insanlar bana da sürekli soruyodu ve benimde çevrem hep hamileydi insan ister istemez takıyor ama takma gerçekten oluyor ben her ay adetimi takip ederdim 2 gün geçse ümitlenirdim olmayınca da ağlardım hamile kaldığım ay dedimki olucağı varsa olur olmıcaksada demekki bu dünyada biz anne baba olamıcaz dedim herşey allahtan dedim adetimi falan da takip etmedim adetim 45 gün falan gecikti ben hala test yapmadım yine değilimdir diye adet günümü falan takip etmedim hangi gün oldum en son ki adetimi diye 50. Günde komşum test aldı geldi orda çıktı çift çizgi yani demem o ki eğer doktor bir sorun görmüyosa kesinlikle psikoloji çok önemli düşünme başka uğraşlar bul kendine inşallah en kısa zamanda hayırlısıyla güzel haberlerini alırız🤲🏼