ikimelekannesii22 burdakilerin %70 i stresden olmuyor Allahım en kısa zamanda isteyen herkese nasip etsin. Ama forumda gördügüm kadarıyla daha gününe 1 hafta kala test yapan bile var bende stres yapıyordum ama günüm geçmeden hiç test yapmadım. Sizde stres yapmayın Allahın izniyle olur inşallah stres bebege %100 engel biliyorum kolay değil ama