ikimelekannesii22 canım bende 1 yıllık evlıyım esımle kaybanamdan ayrıyız ben sureklı ayıp olck kb ama ben ılıskıde korkuodum😂kendımı cok sıkıyordum sureklı dısa atıyordum spermı kaynanamda hep arayıp kısırsun derdı yanu oglumda bı sorunmu car drmezdı damgayı ben yerdım bı gece ılk defa dısa atmadım ve kalbme dırek hamıle kaldım hıssı gectı sonra turkıye tatıle gıdecegımuz gun adet gunumdu olmadım adrt bazen ıltıhaptan dolayı grcıkme oluyordu tınkamadım 1 hafta gectı annem yapalum test dedı anne grk yok gelirler yarun dedım gıtmıs gızlıden test almıs sabah uyandım yaptım sanıyesınfe 2 cızgu cıktı suan 16 haftakık hamıleyım kendını serbest bırsk aslaaa dusunme cevrende hıcbur olumsuz yorumu okuma duyma ssdece kendıne odaklan bebek yapcm dıede ılıskıye gırme oluruna bırak