1a111 37 haftalık olduk 38 e adım atttık bugün 😂 her hafta kontrollere gidiyoruz bebiş doğum pozisyonunda dönmüş ama halanyukarlarda anneciğinin kaburda ve midesini sıkıştırmayı görev edinmiş durumda 😂😂 14 eküm gözüküyor uygulamay göre bakalım ne zmn gelir 😂 sağlıkla huzurla hayırlı vakitte kavusalım inşallah hepimiz 🤲💗😇🥰🤭